ШМК вчителів української мови, літератури та зарубіжної літератури

ШМК вчителів української мови, літератури та зарубіжної літератури

Склад шкільної методичної комісії

    • Іваніщенко Алла Володимирівна – керівник
      • Спеціальність за дипломом: Учитель української мови і літератури
      • Предмет, який викладає: українська мова та література
      • Педагогічний стаж: 23 роки
      • Рік попередньої атестації: 2010
      • Клас, у якому викладає: 5, 7, 8, 10
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання:

 

    • Бражник Олена Юріївна
      • Спеціальність за дипломом: Філолог.
      • Предмет, який викладає: зарубіжна література
      • Педагогічний стаж: 25 років
      • Рік попередньої атестації: 2008
      • Клас, у якому викладає: 7, 11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання: вчитель-методист

 

    • Возна Вікторія Олександрівна
      • Спеціальність за дипломом: Учитель єврейської мови, зарубіжної літератури
      • Предмет, який викладає: зарубіжна література
      • Педагогічний стаж: 15 років
      • Рік попередньої атестації: 2011
      • Клас, у якому викладає: 5, 6, 7
      • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії
      • Педадогічне звання:

 

    • Демчик Світлана Михайлівна
      • Спеціальність за дипломом: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література
      • Предмет, який викладає: українська література, мова, етика, зарубіжна література
      • Педагогічний стаж: 11 років
      • Рік попередньої атестації: 2010
      • Клас, у якому викладає: 5, 6, 7
      • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
      • Педадогічне звання:

 

    • Жулінська Вікторія Володимирівна
      • Спеціальність за дипломом: Учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури
      • Предмет, який викладає: зарубіжна література
      • Педагогічний стаж: 16 років
      • Рік попередньої атестації: 2014
      • Клас, у якому викладає: 5,6,7,8,10,11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання:

 

    • Луценко Анна Анатоліївна
      • Спеціальність за дипломом: Філолог
      • Предмет, який викладає: зарубіжна література, англійська мова
      • Педагогічний стаж: 29 років
      • Рік попередньої атестації: 2012
      • Клас, у якому викладає: 7,11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання:

 

    • Микитенко Ольга Михайлівна
      • Спеціальність за дипломом: Учитель української мови та літератури
      • Предмет, який викладає: українська мова та література
      • Педагогічний стаж: 17 років
      • Рік попередньої атестації: 2014
      • Клас, у якому викладає: 5, 7, 8,11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання:

 

    • Прудка Вікторія Миколаївна
      • Спеціальність за дипломом: Учитель української мови і літератури
      • Предмет, який викладає: українська мова та література
      • Педагогічний стаж: 25 років
      • Рік попередньої атестації: 2010
      • Клас, у якому викладає: 5, 6, 8, 9, 10,11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання: вчитель-методист

 

    • Чуприна Ольга Іванівна
      • Спеціальність за дипломом: Філолог
      • Предмет, який викладає: зарубіжна література
      • Педагогічний стаж: 23 роки
      • Рік попередньої атестації: 2012
      • Клас, у якому викладає: 5 ,6, 8,10
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання: старший вчитель

 

    • Шевченко Ірина Володимирівна
      • Спеціальність за дипломом: Учитель української мови і літератури
      • Предмет, який викладає: українська мова та література
      • Педагогічний стаж: 32 роки
      • Рік попередньої атестації: 2012
      • Клас, у якому викладає: 6, 10, 11
      • Кваліфікаційна категорія: вища
      • Педадогічне звання: вчитель-методист

 

    • Удовиченко Ірина Анатоліївна

 

Кожний учитель м/о працює над власною педагогічною проблемою, яку окреслює для себе на 5 років у межах міжатестаційного періоду:

  • Шевченко І.В. Підвищення ефективності уроків української мови та літератури в умовах сучасного педагогічного процесу.
  • Іваніщенко А.В. Усвідомлення учнями необхідності бути грамотними, всебічно розвиненими, неповторними громадянами.
  • Прудка В.М. Творча особистість дитини – це найцінніший матеріал.
  • Солодовник І.П. Адаптація п’ятикласників і наступність у навчальному процесі.
  • Жулінська В.В. Упровадження в навчальний процес досліджень літературних течій в українській та світовій літературах.
  • Демчик С.М. Виявлення творчих здібностей учнів на уроках світової літератури.
  • Микитенко О.М. Розвиток зв’язного мовлення – запорука грамотності учнів.
  • Чуприна О.І. Інноваційні сучасні технології вивчення світової літератури.
  • Луценко А.А. Взаємодія вивчення світової літератури з досвідом опанування інших видів мистецтва (естетично-мистецький підхід до проблеми виховання).
  • Возна В.О. Поважне ставлення до вивчення російської мови в школі.
  • Бражник О.Ю. Розвиток навичок самостійної роботи з текстом, аналізу художнього твору з використанням окремих елементів інтерактивних методів навчання. Виховання моральних якостей на прикладах світової літератури.
Scroll to top