ШМК вчителів природничих дисциплін


Склад шкільної методичної комісії
Мозгова Людмила Пантелеївна – керівник
Спеціальність за дипломом: вчитель біології та географії
Предмет, який викладає: біологія, «Захист України»
Педагогічний стаж: –29 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: – старший вчитель
Песецька Валентина Іллівна
Спеціальність за дипломом: вчитель географії
Предмет, який викладає: географія, природознавство
Педагогічний стаж: –38 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: вчитель-методист
Савченко Юлія Миколаївна
Спеціальність за дипломом: вчитель географії та біології
Предмет, який викладає: географія, природознавство
Педагогічний стаж: –21 рік
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: – немає
Іщенко Алла Анатоліївна
Спеціальність за дипломом: вчитель біології
Предмет, який викладає: біологія, «Захист України»
Педагогічний стаж: – 29 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: – старший вчитель
Дубравіна Ірина Борисівна
Спеціальність за дипломом: вчитель біології
Предмет, який викладає: біологія
Педагогічний стаж: – 38 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: – старший вчитель
Мигович Ольга Миколаївна
Спеціальність за дипломом: вчитель хімії
Предмет, який викладає: хімія, основи здоров’я
Педагогічний стаж: –16 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: – немає
Кожний учитель м/о працює над власною педагогічною проблемою, яку окреслює для себе на 5 років у межах міжатестаційного періоду:
- Мозгова Л. П. Застосування знань біологічних понять для пояснення біологічних явищ у повсякденному житті. Значення біологічної освіти для сьогодення.
- Песецька В. І. Інтерактивні та ігрові форми навчання на уроках географії.
- Савченко Ю. М. Удосконалення нових методик контролю знань учнів на уроках географії.
- Іщенко А. А. Раціональне використання природних ресурсів та виховання бережливого ставлення до всього живого як унікальної частини біосфери.
- Дубравіна І. Б. Організація індивідуальної роботи з учнями, що потребують додаткової уваги.